maanantai 5. syyskuuta 2016

Uusia meikkejä

Oon niin innoissaan, koska Anttilassa oli kaikki meikit -50% konkurssin takia. Minähän sitten lähdin laittamaan meikkivaraston uusiksi! Yleensä ostan aina halvinta mitä löytyy (lue: Huonointa), koska en yksinkertaisesti raski ostaa parempi laatuisia köyhänä opiskelijana. Yhdestä meikkivoiteesta olen itse asiassa saanutkin ikävän ihottuman, mutta ei siitä sitten enempää. Nyt päätin kerrankin panostaa juurikin laatuun. Ei sillä, että minä olisin mikään laadusta sanomaan, mutta itse koen kyseiset meikit oikein hyviksi. 
Oon aina tykännyt meikata tosi paljon ja olen meikkaamisen aloittanut yläasteella. En vain ikinä ole oppinut meikkaamaan eli saamaan kaunista tulosta, mutta näillä taidoilla on menty monet vuodet. Kamalinta mun meikissä on paakku ripset ja eyeliner joka muistuttaa enemmän mutkikkaampaa tietä, kuin suoraa viivaa! Olen kyllä ahkerasti harjoitellut ja yrittänyt testailla erilaisia tuotteita jotka sopisivat mun käyttöön. Olen virallisesti tullut päätökseen, että mut on tuomittu olemaan se "ei hyvä meikkaaja". Ei se mitään! Nyt päätin ostaa tuotteita alennuksesta joita en raskisi normaalisti siis edes ostaakaan. 



Mukaan tarttui Lumenen ripsiväri hintaan 9.45e. (alkuperäinen hinta:18.90e) Odotin tältä tosi paljon, koska Lumene on mainostanut tätä niin paljon ja luin aiemmin yhdestä blogistakin tästä pelkkiä positiivisia juttuja! Mun käytössä mikään ei ilmeisesti ole hyvää, koska harjaan jää liikaa väriä, vaikka kuinka pyyhkisi ylimääräistä väriä reunalle. Veikkaan, että kunhan väri alkaa vähän loppua niin tää ongelma häviää. Eli kyseessä ilmeisesti taas minun avuttomuuteni meikkejen suhteen...


Vihdoin kunnon meikkivoide josta oikeesti tykkään! Tämän sain hintaan 9.95e. (Alkuperäinen hinta:19.90e)


Meikkivoiteen rinnalle toki hankin myös finnejen peitoksi peitevoiteen hintaan 5.95e. (alkuperäinen hinta: 11.90e)




Lisäksi myös jotta pääsen taas jatkossakin piirtelemään kurveja luomilleni, ostin Rimmelin eyelinerin hintaa tälle jäi 4.25e (Alkuperäinen 8.50e EI PAHA OLLENKAAN!)


Mun mielestä säästin kyllä tosi hyvin, koska ilman tätä alea näihin olisi yhteensä mennyt 60e. Säästyin siis puolet halvemmalla! :) Millaisia kokemuksia teillä kyseisistä meikeistä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voitte antaa palautetta tai kommentoida halutessanne postauksiani.