lauantai 13. elokuuta 2016

Viimeinen reissu

Ennen kuin koulut taas alkoivat lähdimme poikaystäväni kanssa perheeni mukaan mökkeilemään! Kuten aiemmallakin kerralla, niin myös tällä kertaa sain kalaa. Oltiin mökillä 4 päivää ja kerkesimme tehdä vaikka mitä. Kävimme kiertämässä luontopolkuja ja joitakin nähtävyyksiä. Koko tuon ajan silti alitajunnassa liikkui ajatus loman lopusta. Mun harmikseni olin tosi pahassa flunssassa tuon ajan. Mun mielestä koko loma meni niin nopeasti, että ei kerennyt edes tajuta! Kesään mahtuu mukavia muistoja. Tosin tänäkään kesänä ei lämmintä kesää ollut. Kotipaikkakunnallani oli ehkä 2viikkoa hyviä ilmoja, mutta siihen ne rajoittuivatkin. 
Nyt lomat on valitettavasti lomittu ja olen saanut kärsiä jo kahdesta kamalan raskaasta koulupäivästä! Toisaalta hyvä päästä taas kunnon rytmiin. Luulen, että mulla on nyt paljon enemmän aikaa päivittää kuulumisia tänne blogiinkin. Odotan innolla, että pääsen jatkamaan liikkumistakin näin kesän jälkeen. Siitä sitten enemmän myöhemmin. 
ps. Pahoittelen pieniä kuvia.















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voitte antaa palautetta tai kommentoida halutessanne postauksiani.