maanantai 25. heinäkuuta 2016

Lomallakin voi olla kiireitä

Ihanaa päästä taas pitkästä aikaa kirjoittamaan! Oon ollut kiireinen viime aikoina, vaikka oonkin ottanut vaan iisisti. Näihin päiviin mahtuu niin paljon kaikenlaista. Jopa ihanan lämpimät päivät. Mun pikkuveljellä oli rippijuhlat tässä eräs viikonloppu. Oli mahtava nähdä sukulaisia pitkän matkan takaa. Nämä rippijuhlat olivat mulle tänä kesänä kolmannet (voi sitä kakun määrää). Nyt tämän kesän juhlat ovatkin sitten ohi

Suurin osa mun viime päivistä on mennyt suvun mökillä. Päivät kuluivat uiden, mustikoita poimien, kalastaen ja korttia pelaten. En ole mökkeillyt vuoteen niin oli ihana päästä vihdoin kalalle ja muuta sellaista. PS. Arvatkaa kuka sai kaksi haukea?  Kolmaskin olisi tullut, mutta oli sen kokoinen kaveri niin eiköhän siima napsahtanut poikki. Saapahan kala nyt elää loppu elämänsä minun parhaan uistimen kera! Pari ahventakin nappasin, mutta olivat sen verran pieniä, että päästin takaisin kasvamaan. Jospa jäisivät koukkuun ensi kerralla. Matkan varrella kävimme myös Taivalkoskella Jalavan kaupassa joka on vuodelta 1883. Myös kesäkelkka tuli koettua Rukalla. 









2 kommenttia:

  1. Ihania lomafiiliksiä välittyy tästä postauksesta! :) Keep going girl!

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihanan kesäisiä kuvia! ♥ Jalavan kaupassa ois kiva itekii käydä joskus :)

    VastaaPoista

Voitte antaa palautetta tai kommentoida halutessanne postauksiani.